فروشگاه اینترنتی کشمش

فروشگاه اینترنتی کشمش

فروشگاه اینترنتی کشمش

فروشگاه اینترنتی کشمش

فروشگاه اینترنتی کشمش

کلمات کلیدی

علائم سرفه آلرژیک

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۳ ق.ظ

علائم سرفه آلرژیک

از آنجا که علائم حساسیت بینی بسیار شبیه به سرماخوردگی، آبریزش بینی، آب چشم، سرفه، گرفتگی بینی و عطسه است، دشوار است که آنها را از یکدیگر جدا کنید. اما آلرژی نیز علائم دیگری دارد. برای پیدا کردن، سؤالات زیر را بپرسید: • آیا کودک همیشه سرد است؟ سرد فقط برای یک هفته تا ده روز طول می کشد، اما آلرژی ها نیستند. • آیا بینی کودک شما پر است یا کثیف؟ • آیا کودک همیشه بینی خود را می پوشاند یا بلند می کند؟ • آیا مخاط مخاطبش روشن و آبدار است؟ (برعکس، سبز و ضخیم) • آیا عطسه زیادی دارد؟ • چشمانش قرمز و آبدار است و خارش دارد؟ • آیا زیر چشم تیره، بنفش یا آبی هستند؟ - پزشکان به عنوان علائم آلرژی دیده می شوند. • آیا از طریق دهان نفس می کشد؟ • آیا سرفه خشک همیشه وجود دارد؟ • آیا پوست او دارای لکه های قرمز است که آنها را لکه دار می کند؟ اگر پاسخ شما به یک یا چند سوال فوق بله باشد، باید بدانید فرزندتان به چیزی در اطراف شما حساس است. حساسیت بینی در کودکان می تواند به بیماری هایی مانند عفونت های بینی، آسم و عفونت های سینوس تبدیل شود.
درمان سرفه آلرژیک در دوران بارداری

زنان باردار باید توجه داشته باشند که در حاملگی طبیعی، تنگی نفس و خس خس علامتی عادی نیستند، بنابراین باید با پزشک مشورت کنید تا اطمینان حاصل شود که تست های لازم برای بررسی اینکه آیا آسم به تازگی تشخیص داده می شود. در آن زمان، درمان مورد نیاز است. اگر یک زن باردار در طول شب یا نزدیک صبح یا در هنگام تنفس، بخصوص هنگام ظاهر شدن، خس خس سینه یا احساس تنگی نفس و سستی داشته باشد، باید این علائم را جدی بگیرند، زیرا این علائم می تواند نشانه ای از شروع آسم. و باید به موقع کنترل شود. ضعف تنفس یکی از نشانه های رایج در بیماری های ریوی و بیماری های قلبی است. افراد مبتلا به این علامت باید وضعیت قلب و ریه را بررسی کنند. لازم به ذکر است که در حاملگی، بازگشت اسید معده نیز می تواند علائم آسم را افزایش دهد که باید با استفاده از آنتی اکسیدان کنترل شود. اگر آسم و آلرژی در زنان باردار کنترل می شوند، می توانند تولد طبیعی داشته باشند. البته، آنها باید هنگام مصرف قرص ها داروهای خود را مصرف کنند، اما به طور کلی، تصمیم گیری در مورد نوع زایمان باید براساس معیارهای مامایی انجام شود. "
درمان سرفه آلرژیک در کودکان

گیاه گل سرخ با کرم سرد دارای اثرات ضد التهاب و ضد خلط است و استفاده از گل سوسیس پخته شده نیز ممکن است برای درمان سرفه خشک و مزمن با استفاده از ترکیبات نرم کننده مفید باشد و اثرات خلطی خوبی داشته باشد. استفاده از تمام رنگ های یونجه در بسیاری از فصل ها در جلوگیری یا بهبود سرفه خشک بسیار موثر است، اما گفته می شود که سفید با چای معجزه می کند. امروزه می توانید ریشه گل بادام در چای یا کپسول را دریافت کنید، اگر چه برای کودکان توصیه نمی شود.
علائم سرفه آلرژیک

آلرژی یا سینوزیت می تواند موجب سرفه دائمی، و همچنین خارش گلو، آبریزش بینی، چشم درد، گلودرد و بثورات شود. با پزشک کودک خود در مورد آزمایش های آلرژی صحبت کنید تا دریابید که آلرژن باعث ایجاد مشکل می شود و در مورد چگونگی اجتناب از این آلرژی سوال کنید. آلرژن ها می توانند شامل غذا، گرده، حیوانات خانگی و حیوانات خانگی باشند. پزشک همچنین ممکن است داروهای آلرژی یا تزریق را توصیه کند.

  • بندر موسوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی